Интернет-магазин KIEVGLASS (онлайн)

В кошику

X







.

Доставка

За наявності товару на складі ДОСТАВКА здійснюється протягом 1-3 днів з моменту замовлення.

Строк виготовлення замовлення – 5 робочих днів.

Строк виготовлення виробів із загартованого скла – 10-15 робочих днів.

 

СПОСОБИ ДОСТАВКИ ВАШОГО ЗАМОВЛЕННЯ:

 

  1. Самовивіз:

Ви можете забрати замовлення самостійно в будь-якому представництві компанії KIEVGlass:

- МАГАЗИН біля станції метро Почайна

Пр-т Степана Бандери 10 (Господарський ринок), павільйон 10

З 10.00 до 18.00, вихідний – понеділок

тел.: 096-477-97-29

- МАГАЗИН біля станції метро Героїв Дніпра,

Вул. Героїв Дніпра 41 (ринок «Оболонь»), магазин біля адміністрації ринку

З 10.00 до 18.00, вихідний – понеділок

тел.: 098-35-55-266

- с производства в г. Вышгород

За домовленістю

 

ВАЖЛИВО! Будь-які вироби, площа яких понад 1.6 м² ми відвантажуємо ЛИШЕ з виробництва або здійснюємо НАШУ ДОСТАВКУ!

 

2. Фірмова адресна доставка по Києву та Київській області

Вартість доставки від 450 грн. Доставка здійснюється до під'їзду!

Занос замовлення вручну або за допомогою ліфту оплачується окремо. Його вартість залежить від розміру виробу та умов заносу. Мінімальна вартість заносу в ліфті – 100 грн.

 

3. Доставка транспортною компанією.

Зазвичай ми користуємося послугами «Нової пошти», але ми можемо відправити Ваше замовлення через будь-якого іншого перевізника згідно з Вашими побажаннями.

МИ НЕ ВІДПРАВЛЯЄМО ЗАМОВЛЕННЯ ПІСЛЯПЛАТОЮ!

Обов'язкова передплата на карту – 50%!

Доставка скла «Новою поштою» здійснюється ТІЛЬКИ на вантажні відділення. Але Ви завжди можете скористатись послугою адресної доставки (до під'їзду за Вашою адресою).

Доставка здійснюється згідно тарифів на Умов доставки «Нової пошти» https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Terms_of_Service.pdf

Обов'язкова умова це упаковка виробу в дерев'яний ящик-обрештування. Її оплачує замовник.

Розрахувати вартість доставки можна на сайті «Нової пошти» - https://novaposhta.ua

ВАЖЛИВО! При отриманні замовлення, обов'язково потрібно розкрити упаковку і переконатися у цілісності виробу. Якщо дзеркало з підсвіткою, то необхідно у відділенні перевірити роботу електрики.

У випадку отримання розбитого, несправного, подряпаного виробу Вам необхідно заповнити документи про відмову у отриманні замовлення та сповістити нас про такий випадок, щоб ми як відправник змогли оформити «претензію» до транспортної компанії.

Каталоги зображень